گالری جدیدترین عکس های موتور کراس 2016

گالری جدیدترین عکس های موتور کراس 2016

مهستان » عکس های زیبا از صحنه های جذاب مسابقات موتور کراس , را در ادامه مشاهده نمایید

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

تصاویر زیبای موتور کراسجدیدترین عکس های موتور کراسبهترین موتور کراس دنیا

عکس موتور کراس 450,موتور کراس یاماها,موتور کراس 2016,قیمت موتور کراس

با موتور کراس بیشتر آشنا شویم » هدف از طراحی این گروه از موتور ها فقط مسابقه درون پیست و پرش های بلند است و معمولآ در 3 کلاس زیر وجود دارد 125 – 250-450

.سازندگان موتورهای کراس برای اینکه این موتور ها سبکتر و پر شتاب تر شوند از هر چیز که فکر کنید در طراحی کم کردند که در ادامه توضیح خواهم داد. بیشترین عامل موثر در موتور

های کراس شتاب بالای این موتور ها است. از استارت – چراغ – جک – باطری و … در موتور های کراس خبری نیست چون نیازی به وجود آنها نیست . زین این گروه تقریبآ صاف و باریک

است که کنترل موتور در حرکت های نمایشی راحت تر باشد. بیشتر قطعات معمولآ از آلمینیوم ساخته شدن که از وزن کم بشود مثلآ شاسی – فرمون – 2 شاخ عقب و …. همگی از

آلمنیوم و تعداد کمی هم از کروم هستند. سیستم اگزوز در موتور های کراس متفاوت است و صدای زیادی تولید میکند که گاز های خروجی خیلی راحت خارج شده و کمترین میزان

کاهش قدرت موتور را دارد. فنر بندی و شاسی این موتور ها کمی با موتور های اندرو متفاوت است. فنر بندی تقریبآ خشکتر و شاسی محکمتر است که باعث میشود در هنگام فرود

آمدن در پرش های بلند کنترل موتور راحت تر باشد. سخن آخر : کسانی که به دنبال موتور برای پیست و پرش های بلند هستند  گروه کراس بهترین گروه برای این دوستان است .

گالری جدیدترین عکس های موتور کراس 2016